VOTE | 518 fans

#301 : Tatouage

La nouvelle meute d'alpha arrive en ville et fait des ravages dans la vie de Scott. Derek et Isaac s'aident afin de retrouver Erica et Boyd. La signification du tatouage de Derek est révélée!

Popularité


5 - 2 votes

Titre VO
Tattoo

Titre VF
Tatouage

Première diffusion
03.06.2013

Première diffusion en France
26.10.2013

Vidéos

Teen Wolf 3x01 Promo 'Tattoo'

Teen Wolf 3x01 Promo 'Tattoo'

  

Diffusions

Logo de la chaîne France 4

France (inédit)
Vendredi 12.09.2014 à 20:45
0.27m / 1.1% (Part)

Logo de la chaîne MTV

Etats-Unis (inédit)
Lundi 03.06.2013 à 22:00
2.36m / 1.0% (18-49)

Plus de détails

Une jeune femme non identifiée réanime Issac inconscient en utilisant une batterie de voiture et des câbles de démarrage. Son corps est couvert de barres sanglantes. Il a aussi des griffes profondes dans son cou. La jeune fille explique que c'est avec leurs griffes qu'ils partagent et dérobent leurs souvenirs.

Elle réussit à monter Isaac sur une moto et part dans la nuit. Isaac dit qu'il entend quelqu'un venir et on voit deux silhouettes. Deux hommes ,des jumeaux courent après eux, leurs yeux brillent ce sont des Alpha.

La jeune fille parvient à leur échapper brièvement avant de traverser une grande fenêtre dans un entrepôt ,Isaac est à proximité et est inconscient.

Les jumeaux entrent par la fenêtre brisée. Ils s'agenouillent, et les deux commencent à fusionner en un seul loup. La fille tire dans la poitrine du loup. Ils se divisent à nouveau en deux individus distincts ,un éclair aveuglant s'en suit, et ils ont disparu.

Dans un salon de tatouage,Stiles blague et propose à Scott un tatouage représentant un lézard qui ressemble étrangement au  Kanima. Il l'interroge alors sur le sens du choix de son ami : deux bandes noires autour de son bras.Scott dit qu'il ne sait pas pourquoi il aime ce dessin, mais que l'acte a un sens en soi.

Le tatoueur donne ensuite un bref historique de l'art en . Il explique que le mot tahitien tatouage veut dire "laisser une marque", c'est comme un rite de passage.Une fois que le processus commence, Stiles s'évanouit.

Dans la Jeep plus tard, Stiles met un sac de glace sur sa tête et le bras de Scott est bandé. tout à coup Il dit qu'il brûle et la douleur devient tellement forte qu'il arrache le bandeau juste à temps pour voir que le tatouage a disparu. Stiles dit qu'il le détestait.

Lydia et Allison sont en voiture. Allison dit qu'elle n'est pas prête à revenir et Lydia lui dit qu'elle n'a pas eu de copain alors qu'elle était en France pour quatre mois. Allison lui renvoie la question et lui demande si elle est sortie avec quelqu'un depuis... Lydia la coupe et lui dit de ne pas dire son nom.Ils parlent de Jackson et Allison lui demande s'il va bien, si tout s'est bien passé.Lydia dit qu'elle n'a pas parlé avec lui depuis que son père et lui ont déménagé à Londres.

Scott et Stiles arrivent en voiture à la hauteur des filles qui sont arrêtées à un feu. Ils discutent , en particulier de comment Scott donne de l'espace à Allison. Il ne l''a pas appelé ou envoyé de texto de tout l'été. Il dit qu'il n'est pas sûr qu'elle revenienne à Beacon Hills , après tout ce qui s'est passé (dans la saison 2).A ce moment Stiles dit qu'il est sûr à 100% qu'elle sera de retour.

Allison demande à Lydia de griller le feu et d'éviter de parler à Scott. Une fois le feu vert, Stiles continue sur la route mais s'arrête car Scott lui dit qu'il ne veut pas que les filles croient qu'uls les suivent. Une fois Stiles arrêté, Allison décide qu'elle devrait parler à Scott et ainsi Lydia s'arrête sur la route aussi. Tout à coup un cerf brise le pare-brise.Lydia dit qu'elle a vu dans ses yeux qu'il était fou. Scott le touche et sent qu'il était terrifié.

À l'hôpital, Melissa McCall voit Isaac sur un brancard. Elle lui demande s'il n'est pas guérit,il lui assure qu'il sera, mais que "la jeune fille" a besoin de son aide .

Melissa va voir la fille mystérieuse qui a sauvé Isaac. Sur la civière elle babille qu'elle doit trouver l'Alpha. Melissa mentionne Derek mais la jeune fille dit non. Une fois qu'elle est partie, elle dit "pas Hale, McCall. Scott McCall "

Scott travaille dans sa chambre. Il lit "Call of the Wild" de Jack London. Alors qu'il travaille; on voit sur le fond d'écran de son ordinateur une photo de lui et Allison. En plus de cela une fenêtre Internet s'ouvre avec un «mot du jour» .Ce mot est «éphémère» . La définition s'affiche : "D'une durée ,d'un temps très court".
Scott lit la définition et les synonymes à haute voix.

Chez les argent, il y'a des cartons dans la chambre d'Allison.Chris arrive et dit qu'elle n'a pas besoin de retourner à l'école si elle n'est pas prête. Elle dit qu'elle doit  y aller car la voiture de Lydia a été détruite.

Stiles est à son ordinateur et fait des recherches sur les accidents entre les cerfs  et les voitures et son père l'emmène littéralement loin de l'écran.

Lydia met du rouge à lèvres et essaye une veste en cuir.Elle se regardedans le miroir quand un garçon non identifié dans son lit lui dit que ça lui va bien. Il lui demande s'ils peuvent avoir un "vrai rendez-vous" ,Lydia répond par la négative . Il lui demande ensuite s'ils peuvent coucher ensemble.


Scott arrive à l'école sur sa moto verte. Il semble heureux jusqu'à ce qu'il voit deux super motos garées à proximité.

Scott mentionne à Stiles qu'il veut demander à Derek à propos du tatouage parce que Derek a surmonté le problème de la guérison. Stiles regarde sur le tableau les deux "personnes disparues" Erica et Boyd .

Dans le bureau de l'école, on voit l'ancien directeur (Co-producteur exécutif Christian Taylor) vu la dernière fois torturé par les Argents .


Lydia admire tous les étudiants de première année et les nouveaux. Allison souligne qu'ils ont 14 ans. Lydia dit que certains sont plus matures que d'autres. Allison fait remarquer qu'elles peuvent être simples et prendre le temps de se concentrer sur elles-mêmes. Lydia dit qu'elle ne veut pas un petit ami mais une distraction.Lydia et Allison voient les Alphas jumeaux arriver dans le couloir de l'école.

Melissa McCall enlève lentement le bandage ensanglanté d'Isaac révélant quatre griffures profondes sur sa poitrine et sur le côté. Melissa dit qu'elles guérissent. Elle craint que quelqu'un voit qu'il a guérri.Il lui demande de faire quelque chose, mais elle souligne qu'elle est encore nouvelle pour toutes les choses surnaturelles. Elle a essayé d'appeler Derek et elle lui demande s'il a d'autres contacts "loup-garou " et il lui dit d'appeler Scott.

Dans le couloir le Sheriff Stilinski raconte à Melissa qu'il doit demander la fille pour lui poser certaines questions. Il décrit l'arme qu'elle utilise comme un "pistolet paralysant modifié" et dit qu'elle a causé 10 milliards de dollars en dommages matériels. Melissa dit que la jeune fille est sous sédatifs, mais nous voyons que la jeune fille ne reçoit plus le sédatif.

À l'école, Allison se dirige dans la classe d'anglais de Mme Blake et trouve toutes les places prises, sauf celle devant Scott. Elle prend à contrecœur le siège. Tous les téléphones desétudiants commencent à sonner et tous reçoivent le même message . Mme Blake entre dans la pièce en lisant un texte.Elle explique que c'est la première phrase d'ouverture du livre ligne "Heart of Darkness" de Joseph Conrad qu'ils étudieront.

La mère de Scott essaie de le joindre par téléphone et tombe sur la messagerie vocale. Une infirmière entre dans la chambre d'Isaac et lui injecte un anesthésiant. On voit qu'elle a les pieds nus et que chaque orteil a une griffe pointue. Ses yeux deviennent rouge incandescents.

Allison et Scott se passe un mot en classe. Le principal entre dans la classe de Mme Blake et elle appelle Scott. Elle explique que sa mère a besoin de lui.


L'infirmière avec les griffes vient dans la chambre de la fille et trouve le lit vide .

Lydia a un bandage sur sa jambe. Stiles lui pose des questions dans la classe de Mme Blake. Elle dit que son chien, Prada, l'a mordue. Stiles dit que tous les animaux,  semblent paniquer quand un tremblement de terre arrive. Il dit que peut-être que cela signifie que quelque chose de mauvais arrive.Lydia parle d'une règle de trois.Elle commence à compter et quand elle arrive à trois, un oiseau arrive dans la fenêtre laissant une traînée de sang et de plumes.

Mme Blake traverse la fenêtre et aperçoit un troupeau d'oiseaux noirs qui viennent vers l'école. Ils commencent à frapper les fenêtres jusqu'à ce que quelques-uns les percent. Ensuite, c'est le chaos dans la salle.

Scott et sa mère sont dans le couloir de l'hôpital, Melissa dit qu'elle n'a égoïstement pas appeler Scott parce qu'elle reconnaît à quel point il a travaillé et économiser de l'argent pour la moto. Scott dit qu'il ne s'arrêtera pas, promettant d'être  meilleur.


Scott se dirige vers l'ascenseur et pour trouver Isaac mais les portes se ferment . Un homme à lunettes noires entre et demande à Scott d'appuyer sur le deuxième étage. Lorsque Scott essaie de sortir - l'aveugle lui demande son aide et saisit son épaule.

Isaac est en train de se faire opérer. Ses blessures ont complètement guéri et le médecin est en colère. Un infirmier emmène Isaac loin et nous voyons qu'il a des griffes à travers ses gants chirurgicaux.

Scott arrive juste à temps pour voir l'infirmier et  Isaac dans l'ascenseur. Scott sent qu'il y a un autre loup-garou et plonge tête baissée vers les portes de l'ascenseur .
Il se transforme. Il se bat avec l'infirmier. Il envoit Scott au plafond et plusieurs fois au sol et l'informe qu'il est un Alpha. A ce moment, les portes s'ouvre, Derek lui griffe le dos.

Dans la foulée de l'incident d'oiseaux, le shérif et le père d'Allison sont tous les deux à l'école. Le shérif se rapproche de Chris ,Chris hésite en disant qu'il n'est pas un chasseur.

Scott, Derek et Isaac sont dans la maison des Hale. Scott dit à Stiles par téléphone de les rejoindre là-bas. Derek dit qu'il ne vit plus ici et que la ville a pris la maison.

Il creuse autour du trou dans le sol où Peter a été enterré dans la saison 2. Il dit qu'il y a quelque chose dont il a besoin pour aider Isaac à guérir des plaies d'un Alpha .Il sort plusieurs fleurs et les pose sur la table à côté d'Isaac toujours inconscient.

Derek explique que l'Alpha dans l'ascenseur est un rival, mais il dit que c'est son problème et dit a Scott de rentrer à la maison et redevenir un adolescent.Scott Se souvient de son problème de tatouage, Scott demande à Derek de l'aider.

Lydia raconte à Allison que Beacon Hills se transforme . Le fille s'approche d'elles et demande à voir Scott. Elle attrape les deux avant-bras des filles, mais les jumeaux arrivent, elle s'enfuit. Lydia s'aperçoit qu'elle a une marque sur son avant-bras . Chris Argent arrive et les ramener. Il rassure à Allison qu'ils restent dans le non-sens surnaturel.

Le Sheriff Stilinski rend visite au Dr. Deaton car il a reçu 15 appels en une heure sur des animaux flippés. Le Dr Deaton l'amène vers les cages où chaque animal est mort.

Retour chez les Hale, Derek se penche sur le bras de Scott. Scott explique qu'en Samoan tatouage signifie "plaie ouverte". Il dit qu'il prévoyait de le faire quand il avait 18 ans, mais a décidé de le faire après qu'il suite à l'été qu'il a passé sans Allisson. Il dit que quatre mois plus tard ses sentiments pour elle sont comme une plaie ouverte.

Derek allume un chalumeau et dit qu'il a besoin de Stiles pour l'aider à tenir Scott. Il applique ensuite le flambeau au bras de Scott qui commence à brûler. Les yeux de Scott deviennent jaunes et ses crocs sortent.

Il perd connaissance et quand il revient, il voit que son tatouage est maintenant entièrement visible. Stiles souligne qu'il est permanent. Scott dit qu'ils ont besoin de quelque chose comme ça parce que tout ce qu'ils ont vécu, tout change si vite. Il dit que tout est tellement éphémère.

Scott remarque alors une nouvelle couche de peinture sur la porte de la maison des Hale. Pensant que Derek a caché quelque chose, il griffes la peinture, on voit un symbole.

Scott relie le comportement bizarre des animaux ,à la nuit où  il s'est fait mordre par l'Alpha. Il se rend compte qu'il doit y avoir plus qu'un Alpha qui a inspiré cette crainte . Derek dit qu'il y a une meute. Derek dit ne pas en savoir beaucoup et qu'il y' a un chef de file appelé Deucalion.Il explique que Peter et Isaac ont recherché erika et Boyd. Derek dit qu'il aura besoin de toute l'aide qu'il peut obtenir pour faire face à la meute Alpha. Isaac retrouve alors conscience et s'interroge sur le sort de la fille.

Le fille est à l'école, dans les vestiaires. Elle rompt un manche à balai et le brandit comme une arme. Elle est rapidement encerclée. Les jumeaux, l'infirmière qui a drogué Isaac et l'infirmier qui a attaqué Scott.


L'aveugle prend sa canne et met ses lunettes , il semble être un Alpha avec un iris argenté. Il s'approche de la jeune fille.Elle dit qu'elle sait qu'il a peur de Scott, de l'homme qu'il va devenir. L'Alpha dit qu'il est conscient d'une certaine menace potentielle, mais a dit qu'il prévoyait de trouver quelqu'un d'autre pour éliminer cette menace pour lui. Elle émet l'hypothèse que Derek sera ce "quelqu'un d'autre".

Il tue la jeune fille. On voit unjet de sang sur les casiers voisins.

Lydia aide Allison a choisir la couleur des murs de sa nouvelle chambre quand elles remarquent que les contusions de la jeune fille sur leurs avant-bras font un symbole lorsqu'elles sont placées côte à côte.

Le même symbole est sur le sol d'un endroit inconnu. Un personnage masculin est assis. la main d'une femme apparait alors à l'écran.
 

- Braeden drags body over wet payment -

 

BRAEDEN: Quiet!

- Braeden jumpstarts Isaac -

BRAEDEN: Stay with me! We’re almost there.

ISAAC: My neck...

BRAEDEN: From their claws.  It’s how they share memories.

ISAAC: But I don’t remember anything.

BRAEDEN: It’s also how they steal them. Listen to me. No matter what happens, you hold on. Okay?  You hold on tight.

ISAAC: I hear something.  Something’s coming. FASTER!

-twins attack motorcycle-

ISAAC: There’s two of them!

-Near miss with a truck -

ISAAC: No!

 

-park bike-

BRAEDEN: Remember what I said before?

ISAAC: Hold on?

BRAEDEN: Hold on!

 

- alpha twin powers activate!-

ISAAC: Woah!

 

-bike crashes through window wall-

 

BRAEDEN: Isaac! Stay with me! Isaac!

 

- Braeden puts down the bike-

- alpha twin striptease powers activate! -

BRAEDEN: Isaac! Get down

- Braeden tasers the alpha twins and they disappear -

BRAEDEN: I thought I told you to hold on.

 

INT. TATTOO PARLOR

Tattoo guy: Boy, good thing you drew me a picture.

STILES: Hey Scott! Sure you don’t want something like this? Too soon? Kay. I don’t know, man, you sure about this? These things are pretty permanent, you know?

SCOTT: I’m not changing my mind.

STILES: Okay. But why two bands?

SCOTT: I just like it.

STILES: But don’t you think your first tattoo should have some sort of meaning you know or something?

SCOTT: Getting a tattoo means something.

STILES: I don’t think that’s -

Tattoo Guy: He’s right. Tattooing goes back thousands of years.  The Tahitian word tatau means leave a mark. Like a rite of passage.

SCOTT: Yeah, ya see? He gets it.

STILES: He’s covered in tattoos, Scott.  Literally.

Tattoo guy:  Kay, you ready?  You, uhm, ain’t got any problems with needles do ya?

SCOTT: Nope.

STILES: I tend to get a little squeamish though so...

- Stiles faints like a precious flower -

SCOTT: Oh, man...

-------------------

INT. JEEP

STILES: You okay?

SCOTT: Kinda burns.

STILES: Yes. You just had your skin stabbed about a hundred thousand times by a- a needle.

SCOTT: Yeah, but I don’t think it’s supposed to feel like this.

 - Intense pain attacks Scott -

 SCOTT: Oh god no! It’s definitely not supposed to feel like this.

STILES: Uh oh. Hey-

SCOTT:  I gotta take it off.

STILES: Nonono no Scott please... stop!  

 - Scott removes tattoo wrap -

 STILES: Woah.

SCOTT: Oh no. What? Nono come on...

 - Scott’s tattoo disappears -

 SCOTT: It healed.

STILES: Ah... Thank god. I hated it. Sorry.

-------------------

INT. LYDIA’S CAR

LYDIA: It is not a double date. It is a group thing.

ALLISON: Do they know it’s a group thing? ‘Cause I told you that i’m not ready to get back out there.

LYDIA: You were in France and didn’t do any dating? For four months!

ALLISON: Did you? I mean after -

LYDIA: Do not say his name.

ALLISON: Is he okay? I mean, did everything work out?

LYDIA: The doctors looked like total idiots when he turned up alive. Everyone got over it. And yes, Derek taught him the Werewolf 101. Like how Not to randomly kill people during the full moon.

ALLISON: So then you’ve talked to him?

LYDIA: Uh... Not since he left for London.

ALLISON: You mean since his dad moved him to London.

LYDIA: Whatever.  He left. And seriously? An American Werewolf in London? Like that’s not going to be a disaster.

ALLISON: So you’re - you’re totally over him?

LYDIA: Would I be going on a double date if I wasn’t?

ALLISON: - laughs -

LYDIA: Yes. It is a double date. It’s not an orgy.  

ALLISON: - laughs -

LYDIA: You’ll live.

-------------------

INT. JEEP

SCOTT: No, we - we agreed to give each other the summer. No texts, no calls...

STILES: So then how do you know she won’t be back at school then?

SCOTT: After everything that happened, I’m not sure that she’s coming back at all.

STILES: I think she is.  I’d say pretty definite. You know.  Like, one hundred percent.

SCOTT: OH my God oh-

-------------------

INT. LYDIA’S CAR

ALLISON: OH my God oh my god oh my god oh my god. I can’t see him. Not now.

-------------------

INT. JEEP

SCOTT: Can we just drive? Please? Stiles-

STILES: Scott, it’s a red light -

-------------------

INT. LYDIA’S CAR

ALLISON: Lydia! Go! Just go!

LYDIA: The light-

-------------------

INT. JEEP

STILES: I think we should talk to her. I think we should say something.

SCOTT: No.

STILES: I’m gonna say something. Say hi-

SCOTT: NoNo Stiles No Come on. Oh my god. Dude.

STILES: Hi! Hey...

- Lydia peels out -

STILES: You know. They probably didn’t see us.

-------------------

INT. LYDIA’S CAR

ALLISON: - relieved sigh -

LYDIA: You alright?

-------------------

INT. JEEP

SCOTT: What are you doing?

STILES: Driving.

SCOTT: We’re right behind them!

STILES: Okay. Well, do you see any turns?

SCOTT: I don’t want it to look like we’re following them.

STILES: Well what do you want me to do?

SCOTT: I dunno! Anything!

- Stiles stops the car -

-------------------

INT. LYDIA’S CAR

ALLISON: Lydia, stop.  We need to go back.  I need to talk to him.

- Lydia stops the car -

LYDIA: They stopped too.

ALLISON: Why would they stop?

LYDIA: It’s Stiles and Scott. Do you really wanna try applying logic to those two?

ALLISON: Maybe we should go back-

- STAG ATTACK and screaming -
-------------------

EXT. MIDDLE OF THE ROAD

SCOTT: Are you okay?

LYDIA: It came out of nowhere!

STILES: Are you hurt?

LYDIA: It ran right into us.

SCOTT: Are you okay?

ALLISON: I’m okay.

LYDIA: Well I’m not okay! I am totally freaking out! How the hell did that thing just run into us? I saw it’s eyes right before it hit us.  It was like it was... it was like it was crazy.

SCOTT: No it was scared.

- Scott touches stag in the window -

SCOTT: Actually. Terrified.

-------------------

INT. HOSPITAL

MELISSA: Hey wait- wait a minute.  I know this one.  What happened, Isaac?

ISAAC: Listen to me. The girl. Alright. She’s worse.

MELISSA: What? Are you not healing?

ISAAC: I will. Will you just - Just help her please!

MELISSA: Okay- can you take him? Alright, take him.

MELISSA: Hey. Heyheyhey hey-

BRAEDEN: Find him. I have to find him.

MELISSA: What are you saying?

BRAEDEN: I have to- I have to tell him-

MELISSA: Who?

BRAEDEN: The alpha.  Find the alpha.

MELISSA: What do you want with Derek Hale?

BRAEDEN: No.

MELISSA: What?

orderly: Okay, let’s get her out of here.

BRAEDEN: Not Hale. McCall. Scott McCall.

-------------------

INT. SCOTT’S ROOM

-- books in the stack Scott is reading from:

Call of the Wild - Jack London.

A Farewell to Arms- Hemingway.

Great Expectations - Dickens.  

The Longest Journey- Forster.

Absalom, Absalom! - William Faulkner.  

For whom the bell tolls - Hemingway.

The Sea Wolf -  London.

Soldier’s Pay -  Faulkner.

White Fang - London.  

The Snows of Kilmanjaro and Others. - Hemingway

- And he still has a Scott <3 Allison computer desktop. ---

Computer: Beep!

SCOTT: Ephemeral. Lasting for a short time. Transient. Momentary.  

SCOTT: - notices vanished tattoo. -

SCOTT: Ephemeral.

-------------------

INT. ALLISON’S ROOM

CHRIS:  You ready?

ALLISON: Yep.

CHRIS: You know, you can wait till tomorrow if you wanted. I know that the first day can be tough.

ALLISON: I’m alright.

CHRIS: Yeah?

ALLISON: Yeah.

CHRIS: Or you could wait a week if that would make things easier.

ALLISON: I promised Lydia that I would drive her since her car was wrecked so I should probably go.

-------------------

INT. STILES’ ROOM

STILES: You know how many vehicle accidents in the last year involved deer. Two hundred forty-seven thousand.

SHERIFF: Ah god. Please go to school.

STILES: But that’s crossing the road.  This one last night came right down the middle.

SHERIFF: I’m not gonna beg you.

STILES: Kay, good. I’m impervious to your influence anyway.

SHERIFF: Would you consider a bribe?

STILES: Couldn’t meet my price.

SHERIFF: Extortion.

STILES: Got nothin’ on me.

SHERIFF: Yeah.

STILES: Dad.  What’re you doin?  Dad. What’re you doin? What’re you - ahhhck!

------------------

INT. LYDIA’S ROOM

- Lydia borrows Distraction’s jacket -

Distraction: Looks good on you.

- Lydia removes jacket. -

Distraction: So do you think we could go on a real date some time?

LYDIA: Hmm.

Distraction: Uhh.  Can we have sex again?

LYDIA: Mmm.

- Lydia grabs purse and walks out. -

-------------------

EXT. SCHOOL

- Scott shows up on the bike and parks next to other bikes. -

-------------------

INT. SCHOOL  

STILES: You wanna ask Derek for help? Why? Why?

SCOTT: He’s got the triskele tattooed on his back. So there has to be a way to do it without healing, right?

STILES: Yeah. But still. Doesn’t he have his hands a little full?

Principal: Look. These are the applications for the career advisor. I need them sorted. And whatever happened to the library while I was gone, I want it cleared up. And what the hell is this?

- principal holds up a sword from the desk -

STILES: Go. Go, Go-go.

-------------------

INT. SCHOOL

LYDIA: Freshmen. Tons and tons of fresh men.

ALLISON: You mean fresh boys. Lydia, they’re fourteen.

LYDIA: Meh, some are more mature than others.

ALLISON: You know, it’s okay to be single.  Focus on yourself for a little while. Work on becoming a better person.

LYDIA: Allison, I love you. So if you need to do that thing where we talk about me and pretend like we’re not actually talking about you... it’s totally fine.  But I don't’ want a boyfriend. I want a distraction.

- The twins do the Badass Walk of Fame -

ALLISON: Brothers?

LYDIA: Twins.

-------------------

INT. HOSPITAL

- Braeden wakes up gasping -

-------------------

INT. HOSPITAL

MELISSA: Yeah. Yeah. It’s healing. Visibly. Wow. They can’t see this. Nobody can see this.

ISAAC: Alright. Cover it. Cover it up.

MELISSA: I don’t - I don’t think that’s going to matter.  I mean, you’re scheduled for surgery. Which is obviously going to be very confusing for a lot of people.

ISAAC: Kay, can you do - do something?

MELISSA: Me do something? I’m relatively new to all of this and there’s a sheriff’s deputy that’s stationed right outside the door.

ISAAC: Have you tried calling Derek?

MELISSA: Like five times. Do you have any other emergency werewolf contacts?

ISAAC: Yeah.  Call Scott.

-------------------

INT. HOSPITAL

 

SHERIFF: Believe me sir, I understand, but you have to understand me - Excuse me. Hey- Hey, Melissa.  

MELISSA: Hey-

SHERIFF: Can-can you help me out here?

MELISSA: Yeah.

SHERIFF: Since the amnesiac in 215 can’t tell us anything, I need the girl with the modified military stun gun in 216 to answer a few questions.

MELISSA: That’s kind of unlikely since she’s heavily sedated

- Braeden starts working on her IV -

SHERIFF: Right. Well when she, uh, she un-sedates. Will you give me a call? ‘cause she’s got about ten-grand worth of property damage to answer for and I don’t want her just walkin’ outta here.

MELISSA: Okay.

-------------------

INT. SCHOOL

 

ALLISON: Is anyone-

SCOTT: No. NononoNo, it’s all you. All yours. Uh, it’s totally vacant.

- everyone’s cell phones go off in a chorus of uber-polite technology -

BLAKE: “The offing was barred by a black bank of clouds and the tranquil waterway, leading to the uttermost ends of the earth, flowed somber under an overcast sky, seemed to lead into the heart of an immense darkness.”  This is the last line to the first book we are going to read.  It is also the last text you will receive in this class. Phones off, everyone.

- and we see Blake’s cell phone number ends in 3476 as Scott turns off his phone

-------------------

INT. HOSPITAL

MELISSA: Oh come on, Scott. Come on. Pick up.

- Kali being a creeper in Isaac’s room -

KALI: Hello Isaac.

ISAAC: Hi.

KALI: How are we feeling?

ISAAC: Good. Listen, I think I could probably just- What is that?

KALI: Just an anesthetic. We don’t want you getting in the way again.  Count along with me, Isaac.  One.  Two. Three.

------------------

INT. SCHOOL

- note passing happens between former lovebirds as the principal talks to Blake -

BLAKE: Mr. McCall.

- exit to hallway -

BLAKE: I’m sure it’s an emergency if your mother needs you to leave school. But I’m going to give you a warning, in the nicest possible way.  I am well aware of your attendance record. I don’t want to see you slip back into old habits.

SCOTT: I won’t. It’s gonna be different this year.

BLAKE: Resolutions are only good if you stick with them, Scott.

SCOTT: I will. I promise it won’t be ephemeral.

-------------------

INT. HOSPITAL

- Braeden has disappeared and Kali is not pleased -

-------------------

INT. SCHOOL

STILES: Hey. Lydia.  What is that?  Is that from the accident?

LYDIA: No. Prada bit me.

STILES: Your dog?

LYDIA: No, my designer handbag. Yes, my dog.

STILES: Has it ever bitten you before?

LYDIA: Nuhuh. -negative sound-word of choice-

STILES: Okay. What if it’s like the same thing as the deer? Ya know, like,how animals start acting weird right before an earthquake or something?

LYDIA: Meaning what? That there’s gonna be an earthquake?

STILES: Or something. I just- maybe it means something’s coming. Something bad.

LYDIA: It was a deer and a dog. What’s that thing you say about threes - once, twice...

- Bird hits window behind Lydia and all hell breaks loose in 3... 2... 1... -

BLAKE: Get down! Everyone! Get down! Get down! Get down!

-------------------

INT. HOSPITAL

SCOTT: Why didn’t you tell me before?

MELISSA: Honestly, I was hoping I didn’t have to.

SCOTT: What d’you mean?

MELISSA: Everything that you’ve been doing. The extra reading, the summer school... Saving up for the bike even though it scares me half to death, I - Honey, I just didn’t want to disrupt a good rhythm.

SCOTT: It’s not gonna stop. I’m gonna be better this year. A better student, a better son, a better friend, a better everything. I promise.

MELISSA: Okay.  He’s in room 215 if he isn’t already in surgery.

SCOTT: Thank you.

------------------

INT. HOSPITAL ELEVATOR

DUKE: Could you hit the button for the second floor please

-------------------

INT. SURGERY

Surgeon: What the hell is this? Someone want to explain this to me?

-------------------

INT. HOSPITAL ELEVATOR

DUKE: You wouldn’t mind helping me out for a second would you?

SCOTT: Uhhm... sure.

-------------------

INT. SURGERY

Surgeon: Here’s an idea. Why don’t you wheel this joker out of here and get somebody that actually needs to be operated on. Now! I’m gonna go smoke

-------------------

INT. HOSPITAL ELEVATOR

ENNIS: Don’t you realize what you’re dealing with? I’m an alpha.

DEREK: So am I.

- Derek tosses the alpha-pack alpha away like a rag doll -

DEREK: Aren’t you supposed to be in school

-------------------

INT. SCHOOL

STILES: Miss Blake? You okay? Sorry, just- that.

CHRIS: Next time you’re feeling you want to stay home, you stay home.

ALLISON: I’m okay. But Dad, the deer and now this.

CHRIS: I know, I know.

ALLISON: It can’t be a coincidence.

SHERIFF: Mr. Argent.  You wouldn’t have any insight into this would you?

CHRIS: Me?

SHERIFF: Yeah, it’s all this bizarre animal behavior, it’s uh... You must have seen something like this before, right?

CHRIS: Not sure why I would or why you would think I would.

SHERIFF: I’m sorry. I could have sworn I overheard my son talking about how you were an experienced hunter.

CHRIS: Uh, right. Well not anymore.

SHERIFF: You alright?

ALLISON: Yeah.

-------------------

INT. HALE HOUSE

STILES: - on phone - We got a serious problem at school. Miss Blake’s class was hit-

SCOTT: Well can you tell me about it later?

STILES: - on phone - Uh, nope, pretty sure this qualifies for immediate discussion.

SCOTT: Alright then meet me at Derek’s.

STILES: - on phone - Derek’s house? What - what the hell you doin’ at Derek’s house?

SCOTT: Just meet us here, okay?

SCOTT: You don’t still live here do you?

DEREK: No. The county took it over. But there’s something here that I need. It’ll help heal a wound from an alpha.

SCOTT: Yeah but it did heal.

DEREK: Not on the inside.

SCOTT: Hey. Are you gonna tell me who that was back there? That alpha?

DEREK: A rival pack. It’s my problem. I know you wanna help and ya did, I owe ya one. Now go home. Go back to being a teenager.

SCOTT: Uh. Hey Derek. If you wanna repay back that favor now... there is something you can do for me.

-------------------

INT. SCHOOL

LYDIA: Is it me or is Beacon Hills turning into something more like Beacon for the totally bizarre and supernatural?

BRAEDEN: Where’s Scott McCall?  You’re Allison, right?

ALLISON: Yeah. How do you know me-

BRAEDEN: Where’s Scott?

ALLISON: He had to leave. He’s supposed to be back in class-

BRAEDEN: Is he coming back?

LYDIA: Hey! Easy with the physicality, Sweetheart-

LYDIA: Well she bruised me.

ALLISON: Huh. Me too.

CHRIS: Come on. Let’s get the two of you girls outta here. School can wait another day. Sweetheart. Hey.  You don’t have to worry about this anymore. Remember our agreement. We stay in Beacon Hills, but only if we stay outta this. It’s not our problem now. Kay?

------------------

INT. VET’S OFFICE

SHERIFF: We’ve had fifteen calls in the past hour. I got a suicidal deer, birds flying through windows, pets behaving aggressively.  I - I gotta tell ya, I’m starting to think there’s something in the water.

DEATON: To be honest, I was going to give you a call about an incident of my own. At first I thought I might have had a break in. Some sick individual looking to release some particularly violent impulse. Until I got a closer look and realized what actually happened. They did it to themselves.

-------------------

INT. HALE HOUSE

DEREK: Yeah, I see it.  Two bands, right?

SCOTT: Yeah.

DEREK: What does it mean?

SCOTT: I dunno. It’s just something I traced with my fingers.

DEREK: Why’s it so important to you?

SCOTT: Do you know what the word tattoo means?

STILES: To mark something.

SCOTT: That’s in Tahitian.  In Samoan it means Open Wound. I knew I wanted to get a tattoo when I turned eighteen. I always wanted one. I just decided to get it now to make it kind of a reward.

DEREK: For what?

SCOTT: For not calling or texting Allison all summer. Even when I really wanted to. Even when it was so hard not to sometimes. I was trying to give her the space she wants. Now I’m four months later, it still hurts. Still feels like a, uh...

STILES: Like an open wound.

SCOTT: Yeah.

DEREK: Pain’s gonna be worse than anything you’ve ever felt.

STILES: Oh. That’s great.

SCOTT: Do it.

STILES: Oh. Wow. That’s- that’s a lot for me. So. I’m gonna take that as my cue. I’ll - I’m actually gonna wait outside.

DEREK: Nope. Need help holdin’m down.

STILES: Oh my god.

DEREK: Hold him!

-- black out on Scott’s eyes going yellow as he screams in pain --

SCOTT: It worked.

-- Braeden fight --

STILES: Well. Looks pretty damn permanent now.

SCOTT: Yeah.  Kinda need something permanent. Everything that’s happened to us. Everything just changes so fast. Everything’s so, uh... ephemeral.

STILES: Studying for the PSATs?

SCOTT: Yep.

STILES: Nice.

SCOTT: You painted the door. Why’d you paint the door?

DEREK: Go home, Scott.

SCOTT: Why only one side?

DEREK: Scott!

--Braeden fight --

SCOTT: The birds at school. The deer last night. Just like the deer when I got bit by the alpha.  How many are there?

DEREK: A pack of ‘em.  An alpha pack.

STILES: All of them? How does that even work?

DEREK: I hear there’s some kind of a leader.  He’s called Deucalion.  

-- Braeden fight --

DEREK: We know they have Boyd and Erica.  Peter, Isaac and I have been looking for them for the last four months.

SCOTT: So you find them.  How do you deal with an alpha pack?

DEREK: With all the help I can get.

ISAAC: Where is she? Where’s the girl?

DEREK: What girl?   

-------------------

INT. HIGH SCHOOL LOCKER ROOM

DUKE: Beautiful. But defiant, aren’t you?

BRAEDEN: Because I know something.  I know you’re afraid of him.

DUKE: Of a teenaged boy?

BRAEDEN: Of the man he’ll become.

DUKE: I’m aware of a certain potential threat.  But then someone once taught me a very smart way to eliminate threat.  Get someone else to do it for you.

BRAEDEN: Derek.

-------------------

INT. ALLISON’S ROOM

LYDIA: This one. It’s perfect.

ALLISON: I dunno. I’m still thinking maybe a shade of blue. Lydia, look.

 

Kikavu ?

Au total, 142 membres ont visionné cet épisode ! Ci-dessous les derniers à l'avoir vu...

Kln16 
16.08.2018 vers 14h

LaFriteFan 
12.08.2018 vers 19h

Havenina 
02.08.2018 vers 15h

poupette67 
02.06.2018 vers 21h

Luciole59 
02.05.2018 vers 17h

Elynapeche 
19.04.2018 vers 09h

Vu sur BetaSeries

Derniers commentaires

Avant de poster un commentaire, clique ici pour t'identifier.

Sois le premier à poster un commentaire sur cet épisode !

Contributeurs

Merci aux 2 rédacteurs qui ont contribué à la rédaction de cette fiche épisode

Ne manque pas...

Découvre le nouveau quartier d'Hypnoweb consacré à la série Manifest !
Nouveau quartier ! | Vidéo d'ouverture

Participe à la rénovation du site Hypnoweb en nous aidant à mettre à jour des quartiers sans équipe
Du 19.11 au 02.12 | Edition d'Automne

Activité récente

Photos de Meute
Hier à 20:32

Saison 2
09.11.2018

Saison 1
03.11.2018

Photo du mois
31.10.2018

2018
20.10.2018

Colton Haynes
14.10.2018

Daniel Sharman
14.10.2018

Cody Christian
14.10.2018

Actualités
MacGyver : le 16 novembre

MacGyver : le 16 novembre
Holland Roden sera dans l'épisode 8 de la saison 3 de MacGyver qui sera diffusé le 16 novembre sur...

Un couple se sépare

Un couple se sépare
Marisol Nichols se sépare de son mari ,elle a demandé mercredi le divorce de Taron Lexton, invoquant...

She Can STEM

She Can STEM
À l'occasion de la Journée nationale STEM du 8 novembre, Facebook , MTV, et la campagne She Can STEM...

A Million Dreams

A Million Dreams
Matt Bloyd et Colton Haynes, ont repris la chanson "A Million Dreams"."Je suis honoré de donner vie...

DEADLY CLASS | Trailer #2

DEADLY CLASS | Trailer #2
SYFY a dévoilé un nouveau trailer de la série "Deadly Class" avec Benjamin Wadsworth . Rendez vous...

Newsletter

Les nouveautés des séries et de notre site une fois par mois dans ta boîte mail ?

Inscris-toi maintenant

Sondage
Téléchargement
Partenaires premium
HypnoRooms

pretty31, Avant-hier à 23:43

Linstead77 a pris la tête du classement pour l'Oscar d'HypnoClap ! Un peu de concurrence ? ^-^

Flora12, Hier à 09:13

Les votes sont ouverts pour le calendrier de Décembre du quartier Revenge. Passez faire un tour

mnoandco, Hier à 13:57

Une bannière est en vote pour le quartier Cold Case. Un p'tit clic? Merci.

Misty, Hier à 14:47

Nouveau sondage sur Charmed. Venez voter pour votre évolution de pouvoirs préférée

grims, Hier à 17:35

Aujourd'hui venez poster votre photo préférée de Josefin Asplund sur le quartier Vikings

Viens chatter !

Change tes préférences pour afficher la barre HypnoChat sur les pages du site